torsdag 21. januar 2010

MESSEPRAT: 4 RUSS, 4 SPØRSMÅL

VI SPØR:
1. Hva slags russ er du, og fra hvor?
2. Har du/dere kommet langt med forberedelsene?
3. Hva syntes du om messen?
4. Hvem klina du med sist helg?

DE SVARER:
Malin
1. Gåruss fra Oslo
2. Jeg har bestilt klær og kjøpt billetter til Tryvann. Månedskortet for mai er også kjøpt inn.
3. Jeg liker messen hittil! Har ikke set hele enda, den er veldig stor.
4. Hmmmm.... sist helg? Ingen faktisk! Haha, pinlig.

Christer (den pratsomme)
1. Buss, Asker
2. Vet ikke
3. Helt grei
4. Dama

René
1. Jeg er på en Van fra Skedsmo
2. Vi har kommet passe langt med bilen, men det er mye jobb igjen!
3. Messen er bra! Vil bli politi så fikk all infoen jeg trenger fra standen deres.
4. Kjæresten min er på Bali og jeg holdt meg i skinnet, derfor: INGEN

Iselin
1. Jeg på vanen Glætte Glufser, og vi er fra Elverum
2. Veldig langt! Vi er nesten ferdig med bilen. Den er utstyrt med både flatskjerm og sing star
3. Messen er bra, men den er alt for stor. Vanskelig å ha oversikt
4. Hvem var det igjen?? (Tenker lenge...) Hahaha, jeg var på julebord så det var nok en kollega fra Sport1!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar