onsdag 13. oktober 2010

EN LITEN HISTORIE FRA VIRKELIGHETEN...



I sommer dro familien min med meg på en håpløs bilferie til Frankrike. I bilen satt jeg dødsklein etter Hove og hørte på pappas dårlige musikk og lillebrors brekningslyder (stakkars femåringen var bilsyk). Da vi endelig kom frem (fire dager senere) forbannet jeg alt som hadde med langkjøring å gjøre og brukte 3000 kr ekstra for å ta flyet hjem. Ikke f*** om jeg skulle sitte fire dager i bil hjem igjen, og med så kort sommerferie skulle jeg hvertfall ikke bruke opp verdifulle dager på reising! Lykken med reise er jo faktisk ikke selve turen frem til målet, men følelsen av å endelig være fremme. 

Poenget med historien?

At lange kjøreturer er irriterende og boring. Derfor er det så fantastisk at for de fleste er Landstreffet på Lillehammer kun en kort bil/busstur unna. Russetiden deres er kort folkens, og rulledagene er verdifulle. Ikke bruk opp den korte tiden dere har i russebuksa på kjøring. Let´s party, drive less..


- Vilde out

11 kommentarer:

  1. hahahahahaha tok den

    SvarSlett
  2. OMG! Det der er ikke mye lolz as.. Ser poenget, drink insted of drive! Litlehammer here I come!!!

    SvarSlett
  3. Omg roflmao wpimp!!!!!!!! Hvor kort er russetiden a? Er det sånn at hvis jeg drar til stavanger med bussen så mister jeg rulledager?

    SvarSlett
  4. tok den sjæl. vilt å dra til stavanger å miste 2 rulledager... :s

    SvarSlett
  5. tok den sjæl ass, Roadtrip til Stavanger blir jo helt sinnsykt!

    SvarSlett
  6. nå gleder jeg meg enda mer til bussturen til Stavanger. Fet rulletur og tidenes Landstreff;)

    SvarSlett
  7. Lillehammer!!!!!

    - Oslogutterrrr

    SvarSlett
  8. Til anonym.... det ekke fett å sitte sidelengs i ellevetimer over fjellet? Eller kanskje du er fra Bergen eller et eller annet crappy russested. Russetiden er shitkort så jeg gidder ikke å bruke opp rulledagene mine på landeveier fra stava ass.

    SvarSlett
  9. let me break it down to all you gækks:

    -Lillehammer er for russen. Stavanger er for hippiefolket som vil sitte med folk og være emos til rockemusikk.

    -Tiesto spilte i fjor 30 min før han stakk og lot support-djen spille i 2,5 time.

    -Årets lyd og årets lys 2010 ble vunnet av Eventspesialisten-busser. Eventspesialistens eier er GOD venn av juryeformann i Stavanger(!)

    - Grunnet påsken er antall rulledager kun 10 om du tar forbehold at skolekåringene i Asker og Bærum er 26, 27 og 28 (første Tryvannshelg som ALLE seff skal på, dere er jo ikke idioter heller er 29-01). Da er første rulledag 2 mai og da er det fortsatt Landstreff og 3 Tryvann igjen. det gir da 10 dager til rulling......eller 8 om du er så 'tard at du drar på musikkfestival i Ålgård (45 min unna Stavanger btw)

    That should make everything much simpler:)

    SvarSlett
  10. haha PROMO gutta spammer sin egen wall med bullshit. Applaus!!!

    SvarSlett
  11. er stavanger landstreffet og lillehammer landstreffet samtidig? Hvorfor er de samtidig?

    SvarSlett