tirsdag 6. april 2010

CARL ELIASSEN TIL RUSSEFESTIVALEN PÅ HELLERUDSLETTA


Carl Eliassen, kjent fra årets Paradise Hotel, skal lede RUSSESJEKKEN på Hellerudsletta. Konseptet er som den gode gamle reisesjekken der man vinner en blind date til utlandet. I fjor vant et par en tur til Barcelona, og de ble faktisk kjærester!

Promoblogg tok en prat med den gira sjekkern Carl.

Hei Carl! Gleder du deg til å lede russesjekken?
- Ja, det gleder jeg meg helt sykt til! Jeg jobbet der i fjor og så Mats og Petter lede russesjekken 2009. De lagde sykt bra liv, men jeg kan love dere at jeg skal fordoble stemningen.

Hvorfor burde russen delta på russesjekken?
- Det er knall stemning med sol, festing, øl og ikke minst muligheten til å vinne en gratistur til en enda sykere destinasjon! Takk til KILROY som sponser russen med en så fet ting.

Hvordan melder man seg på?
- Send mail til russesjekken@russen.no med et bilde av deg selv, navn, alder, skole og hvor lenge du har vært singel. Kult om man legger til interesser og hvorfor man er keen på å delta.

Hva kan du love russen 2010?
- Jeg kan love dem at det blir vilt.

Så, hva driver du med fortiden?
- Jeg jobber med flere sommerhits med 3 andre fra Paradise Hotel. Dere kan følge prossessen og annet moro på min egen blogg. (Bloggen finner du HER)



HER ER NOEN BILDER FRA RUSSESJEKKEN 2009


Disse to ble faktisk kjærester!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar