mandag 12. oktober 2009

HVA SKJEDDE I HELGEN?!?

Man gleder seg til fredag med en gang mandagen kommer, for å lette litt på det synes vi at vi kan strekke helgen litt lengere, slik at mandag kan være en dag vi kan fortelle om morsomme og spesielle ting/hendelser som har skjedd i helgen...

Derfor spør vi: HVA SKJEDDE I HELGEN??? Fortell verden ved å kommentere innlegget her;) De morsomste/sprøeste vil vi selvsagt legge ut på hovedsiden !!

For å starte med oss kan vi si at Vilde dessverre har brukket beinet i løpet av helgen, og er borte denne uken :(

8 kommentarer:

  1. Vilde beefet med leddbussrussen fra tønsberg!!

    SvarSlett
  2. Hahaha, jeg var på tidenes bytur nå i helgen!!! skal ikke si at jeg husker mye, men det morsomste er hvor og hvordan jeg våknet... la meg si det i korte trekk.. Iført lilla tights, en stor P på hele brystet (som jeg ikke aner hvordan kom dit), og en flaske zalo trasket jeg hjem fra frognerparken... hahaha!

    SvarSlett
  3. Jeg var i LONDON i hælja!!

    SvarSlett
  4. Vilde ble banka av en tønsbergtøs.. det fortjente hun. frekk faen. Digg er dama, men faen som hun prater!

    SvarSlett
  5. Au, å brekke beinet er ikke gøy.. Jeg har blitt syk i helgen, skikkelig forkjølet så nå ligger jeg rett ut her. Men det var verdt det da... Håper det går bra med vilde, og at dere kommer ut på skolene snart. Når kommer neste blekka?

    SvarSlett
  6. Jeg var på byen i Oslo.

    SvarSlett
  7. Jeg var på fylla og skulle hoppe på trampoline som dem vi var på fest hos hadde, det gikk jo selvsagt ikke bra for jeg måtte bevise at jeg ikke hadde glemt hvordan man skulle ta salto.
    Ting gikk litt fort for seg å det ble en salto hvor jeg klarte å tre armen inn ved fjærene for så å dra en runde til å rett på ryggen utenfor.
    Kjente ikke stort der å da, men dagen etter var langt fra god.

    SvarSlett