tirsdag 2. februar 2010

SPØRSMÅL OG SVAR ANG. RUSSELAPPEN


Hvorfor får jeg ikke lastet opp bildet?

Grunnet stor pågang på russelappen.no vil det til tider være vanskelig å få lastet opp et bilde. Foreslår at dere gjør dette sent på kvelden eller tidlig om morgningen når det ikke er så mange på samtidig.

Er det sant at fristen er 3. februar?

NEI! Fristen for russelappen er IKKE satt, men ønsker du å være sikker på at du får den før russetiden bør du bestille den i løpet av februar.

Må jeg betale på nytt når jeg har kjøpt russelappen gjennom grunnpakken?

NEI! Om du har betalt russelappen i grunnpakken trenger du ikke å betale en gang til. Dette krever at du bruker SAMME mobilnr. på russelappen.no som du brukte da du bestilte grunnpakken. Om du ikke bruker samme tlf nr, koster russelappen 30 kr og blir trukket fra mobilregningen.

Vi har ikke kommet med bussnavn enda, hva skal jeg skrive i feltet for "bussnavn"?

Enten skriver du dekknavnet eller lar feltet stå tomt.

Vi er veldig hemmelighetsfulle når det kommer til navn, kan vi stole på at navnet ikke kommer ut hvis vi skriver det på russelappen.no?

Ingen kommer til å få vite bussnavnet deres om dere fyller det ut på russelappen.no

Er det OK med synsbriller på bildet?

Ja, det er OK.

Jeg får ikke tilsendt kode!

Ring oss på 23 68 12 00 og tast 1

Hvordan bilde kan jeg bruke på russelappen?


6 kommentarer:

  1. hvordan vet jeg at russelappen er laget og sendt?
    har ventet lenge nå og jeg vet ikke om kortet er laget engang

    SvarSlett
  2. jeg lurer på det samme! på russelappen.no inne på min profil står det at alt er behandlet:
    skolegodkjenning: godkjent
    bilde: godkjent
    Status betaling: godkjent

    men på "kortproduksjon" står det i rød skrift at kortet vil bli produsert når statusene over er godkjent, og sånn har det stått i 2-3 månter nå.... hva skjer med det?! er det mulig å sjekke det noe sted? mulig jeg bare er dom som har oversett noe... men kult å vite :)

    SvarSlett
  3. Det går fint, du får russelappen i posten eller på skolen, ikke noe å bekymre seg over ;)

    SvarSlett
  4. Det står samme på min, alt er godkjent også på "kortproduksjon" står det med rød skrift det samme. skjønner ingenting :p

    SvarSlett
  5. Jeg kjøpte Russelappen før 3. februar, men ble gjorde den ikke ferdi før i slutten av mars... tror du jeg fremdeles får den før russetiden?

    SvarSlett
  6. Vi regner med at du får den før russetiden ja, men vi kan ikke garantere det! I så fall kan du få midlertidig på treff :) så det vil løse seg uansett!

    SvarSlett